رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: پویش ملی شور عاطفه‌ها برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در حال اجرا است.

سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری شور عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند گفت: شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در این شهر آغاز شد و تا به امروز ادامه داشت.

او با بیان اینکه کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه نیازمند حمایت می‌کند، افزود: مشارکت نیکوکاران در برنامه‌های مختلف این نهاد بی نظیر است و امسال همچون سال‌های قبل طرح شور عاطفه‌ها برگزار و حضور پررنگ خیرین در این حرکت خداپسندانه احساس شد.

شور عاطفه‌ها، پویشی برای نشاندن لبخند بر چهره دانش آموزان نیازمند

محیط با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی اظهار داشت: امیدواریم امسال هر خانواده در کنار فرزند خود، برای یک فرزند معنوی در خصوص خرید مایحتاج تحصیلی اقدام کند تا سال تحصیلی بدون دغدغه‌ای را برای همه دانش آموزان شاهد باشیم.

این مقام مسئول در پایان از اداره آموزش و پرورش، شرکت‌ها، خیرین و نیکوکاران و اولیای دانش آموزان که باتوجه به آموزش‌های غیرحضوری و فعالیت دانش آموزان در برنامه شاد و در فضای مجازی در حال پیوستن به پویش تامین ملزومات مدرسه دانش آموزان نیازمند هستند، تقدیر و تشکر کرد.

شور عاطفه‌ها، پویشی برای نشاندن لبخند بر چهره دانش آموزان نیازمند

شور عاطفه‌ها، پویشی برای نشاندن لبخند بر چهره دانش آموزان نیازمند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.