بازگشت مربی تیم فوتبال استقلال از امارات به تهران به علت مثبت بودن تست کرونا تعجب برانگیز است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت از امارات در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که بهزاد نوشادی مربی بدنساز این تیم همچنان به بیماری کرونا مبتلاست و جواب تست وی مثبت است.

این مربی پس از پایان مدت ۱۰ روز قرنطینه اصرار زیادی برای بازگشت به تهران داشت و حتی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود مجیدی برای ما بلیت تهیه کرده است و به نوعی مسئولان گذشته را زیر سوال برد. گویا نوشادی پس از بازگشت به تهران مجددا متوجه می شود که تست کرونای او مثبت است و تمامی اعضای تیم مجبور می‌شوند به خاطر مثبت بودن تست کرونای نوشادی تست بدهند تا بازیکن و مربی‌ای درگیر این بیماری نشده باشد.

با توجه به این موضوع جای سوال دارد که مربی آبی پوشان پایتخت که همچنان پس از بازگشت از امارات تست کرونایش مثبت است چطور از فرودگاه امارات راهی تهران شده است . واقعا این مربی که تستش مثبت بوده از چه طریقی توانسته به فرودگاه ایران بیاید.

نوشادی با گذشت چند روز از حضورش در تهران همچنان در تمرینات استقلالی‌ها حاضر نمی‌شود و تست کرونای او مثبت است. البته هنوز این موضوع به تایید رسمی نرسیده و باید دید واکنش باشگاه استقلال به این موضوع چه خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار