کریمیان گفت: در شش ماه نخست امسال بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و تجهیزاتی در حوزه سلامت استان ایلام به حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام  گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با خیرین حقیقی و حقوقی استانی و ملی، به منظور حمایت طلبی برون بخشی برای رفع نیازمندی‌های حوزه سلامت استان از طریق کمک‌های خیرخواهانه، این کمک‌ها جمع آوری شده است.

او بیان داشت: در حوزه بهداشت تجهیزاتی از قبیل کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز، کولر گازی، دستگاه رادیولوژی و تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک تنفسی و لباس حفاظتی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال اهداء شد.

کریمیان در ادامه افزود: در حوزه درمان نیز تجهیزاتی شامل اکسیژن مایع، بای پپ، کپسول اکسیژن، کولرگازی، ساکشن و تجهیزات حفاظتی نظیر ماسک تنفسی و لباس حفاظتی به ارزش تقریبی ۲۳ میلیارد ریال اهداء گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح‌کرد: این کمک‌های خیرخواهانه، نمونه شایسته‌ای برای نشان دادن میزان خیرخواهی مردم غیور استان ایلام در شرایط سخت مقابله با بیماری کرونا است که هم مورد رضایت خداوند است و دعای خیر هم استانی‌های عزیزمان را در پی دارد.

او  اظهار داشت:با ادامه کمک‌های خیرین زمینه ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی استان و افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده به جمعیت تحت پوشش استان فراهم شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.