رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ۱۳ عابرپیاده در نیمه نخست امسال در سوانح رانندگی در شهر همدان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه  ۱۳ عابرپیاده در نیمه نخست امسال در سوانح رانندگی در شهر همدان جان خود را از دست دادند که ۶۰ درصد متوفیان درون شهری این شهرستان را شامل می‌شود، بیان کرد: بلوار سردار شهید حسین همدانی (فرودگاه) بیشترین میزان عابران متوفی را با پنج فوتی در نیمه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: نبود روشنایی مناسب، بالا بودن سرعت خودرو‌ها و نبود دوربین ثبت تخلف سرعت، عامل افزایش عابران متوفی در بلوار فرودگاه شهر همدان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: پس از بلوار سردار همدانی میزان سوانح منجر به فوت عابران در حواشی شهر زیاد شده  است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: اغلب شهروندان هنگام عبور از عرض جاده توجهی به خودرو‌های عبوری ندارند و بر این باورند که راننده خودرو با دیدن آن‌ها باید احتیاط کند و از سرعت خودرو بکاهد.

او در ادامه از تداوم محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های غیر بومی و محدودیت شبانه خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها رفع نشده و در صورت ورود مسافران و خودرو‌های غیر بومی به شهرستان همدان جریمه می‌شوند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار درباره محدودیت تردد در روز سه شنبه ۲۸ صفر نیز عنوان کرد: محدودیت تردد برای این روز پیش بینی نشده است، اما پلیس از آمادگی لازم برای اجرای طرح‌های مقطعی برخوردار است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.