مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از کشاورزان و دامداران خواست نسبت به بیمه محصولات کشاورزی و دام و طیور خود اقدام نمایند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در حاشیه جلسه‌ای که با حضور مسئولین و نمایندگان صندوق بیمه محصولات کشاورزی و دامی استان، جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل، با موضوع بیمه محصولات کشاورزی و دام و طیور برگزار شد،گفت: تجربه سالیان گذشته نشان می دهد همواره حوادث و سوانحی از قبیل سرمازدگی، خشکسالی، سیل، آفات نباتی، بیماری‌های دام و طیور و... خسارات هنگفتی را در حوزه کشاورزی و دام و طیور به کشاورزان و دامداران تحمیل می کند و به دلیل بی اعتنایی و گا‌ها بی اعتمادی ایجاد شده در فعالین این بخش نسبت به بحث بیمه، استقبال چندانی از بیمه صورت نمی گیرد و این درحالیست که نزدیک‌ترین راه جبران خسارت، بیمه محصول است.

مهدیخانی افزود: سیاست دولت بر این است که پرداختی‌ها در حوزه جبران خسارات در حوزه کشاورزی به حداقل برسد و حجم عمده اعتبارات دولتی به صندوق بیمه تعلق گیرد، کما اینکه مبلغ قابل توجهی از اعتبارات سازمان مدیریت بحران کشور به صندوق بیمه کشاورزی و دامی تعلق می گیرد.

او با اشاره به اهمیت نقش بیمه و نیز بهبود و ارتقاء سطح ارائه خدمات توسط صندوق بیمه، از مسئولین خواست نسبت به اطلاع رسانی و اعتماد سازی لازم در این خصوص اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.