با استفاده از راهکارهای ساده و توجه به برخی نکات کاربردی می توانید به راحتی قاب های پنجره uPVC را تمیز کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از express تمیز کردن پنجره می‌تواند یک کار پر زحمت باشد و اگر از محصولات مناسب هم استفاده نشود، ممکن است ساعت‌ها طول بکشد. گاهی اوقات، علی‌رغم تمام تلاش‌ها، ممکن است خطوط و لکه‌های ناخوشایند آب باقی بماند. اما علاوه بر تمیز کردن شیشه پنجره، تمیز کردن قاب‌های شما نیز مهم است.

اکثر مردم در به طور مرتب پنجره‌های بیرونی خود را تمیز می‌کنند. هنگام تمیز کردن پنجره‌ها در داخل خانه، مهم است که قاب‌ها نیز تمیز شوند.

تمیز کردن پنجره

آدام پاوسن، مدیر بخش دیجیتال در Safestyle، یک روش"فوق العاده ساده"را پیشنهاد میدهد. اومی گوید: "برای قاب‌های پنجره uPVC، علائم و لکه‌ها باید به راحتی از بین بروند. یک کاسه را با مقداری آب گرم و مایع لباسشویی پر کنید و از یک پارچه سفید نرم برای پاک کردن آن استفاده کنید. از استفاده از پارچه رنگی خودداری کنید، زیرا رنگ می‌تواند پلاستیک را لکه دار کند. "

پاوسن افزود:بهتر است پنجره‌ها را در معرض نور آفتاب قرار ندهید، زیرا این امر می‌تواند شیشه را بیش از حد گرم و خطوطی ایجاد کند. یک روز ابری یا روزی را انتخاب کنید که شیشه پنجره شما خنک باشد.

تمیز کردن شیشه پنجره

همچنین در ماه ژوئیه، تقریباً ده هزار جستجو در گوگل برای "نحوه تمیز کردن پرده" انجام شد. جیسون پیترکین، مدیر ۲۴۷ پرده، نکات خود را برای مقابله با شستشوی پرده به اشتراک گذاشت.

وی در این باره گفت: افراد باید "ماهی یک بار" پرده‌های خود را تمیز کنند تا میکروب‌ها و گرد و غبار روی سطح از بین بروند. اگر پرده غلتکی یا پرده رومی دارید، پیشنهاد می‌کنم ماهی یکبار یک جاروبرقی ملایم به آن‌ها بدهید. همچنین پرده‌های ونیزی را می‌توان به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک کرد و سپس با یک گردگیر پر کرد. به طور مشابه برای کرکره‌های مزارع نیز، هر تخته را با استفاده از یک پارچه مرطوب با مقداری مایع شستشو پاک کنید و سپس با یک پارچه میکروفیبر کاملا خشک کنید. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
ای بابا ما هر موقع وقت داشته باشیم پاک میکنیم