۲ نماینده ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان دیدار‌های نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدار‌های اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر جینتارو موتویاما دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نیکولای گراحمز از مولداوی و دانیل چومانیک از اسلواکی می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر الیزبار اودیکادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان رادو لیفتر از مولداوی و دان چپتای از کنیا می‌رود.

گفتنی است در رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد حسن یزدانی و امیر حسین زارع به مدال طلای اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رسیدند و رحمان عموزاد و یونس امامی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

همچنین در پایان رقابت‌های مقدماتی چهار وزن نخست علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار