مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: محمدرضا تازه‌رو نماینده این استان در رقابت‌های بین‌المللی قوی‌ترین مردان امارات عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان   اظهارداشت: محمدرضا تازه‌رو نماینده سیستان و بلوچستان به همراه تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها شرکت و برای کشور افتخارآفرینی کرد.

وی ادامه داد: مقام سوم رقابت‌های بین‌المللی قوی‌ترین مردان در دبی (انتخابی حرفه‌ای‌های جهان) و کسب رتبه نخست در میان ورزشکاران اعزامی از ایران از مهمترین عناوین کسب شده توسط این ورزشکار موفق سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تازه‌رو با کسب مقام سومی رقابت‌های بین‌المللی و مقام نخست در تیم ملی اعزامی از کشورمان نشان داد شایستگی کسب جایگاه قوی‌ترین مردان ایران را دارد و امیدوارم این هدف در آینده نزدیک تحقق یابد.
وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ و ارزشمند را به مردم شریف ایران بویژه سیستان و بلوچستان تبریک می‌گویم امید است همچنان ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف در عرصه ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار