ادای احترام به پل واکر با ساخت خودروی اختصاصی تویوتا سوپرا

مرکز تیونینگ تامز متعلق به تویوتا برای ادای احترام به پل واکر خودرویی اختصاصی می‌سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان؛ تامز یکی از فروشگاه‌های تیونینگ رسمی تویوتا است. آن‌ها با حمایت رسمی بزرگترین خودروساز ژاپنی، اخیراً با نمایش یک خودروی A۹۰ GR Supras به یکی از بزرگترین علاقمندان به اتومبیل در هالیوود، پل واکر فقید ادای احترام کردند.

ارتباط بین سوپرا و پل واکر به فیلم Fast & Furious ۷ برمی گردد. او در آن فیلم یک تویوتا سوپرا A۸۰ سفید رنگ داشت و حالا تامز از این بازیگر برای تبلیغی هوشمندانه استفاده کرده است.

در قسمت‌های کیت بدنه تامز ظاهری ظریف و تهاجمی به A۹۰ Supra داده است. این خودرو یک سپر تا حدودی مهار شده در جلو و یک اسپویلر بلند عقب (که به نسل A۸۰ اشاره دارد) دارد. ارتفاع خودرو در مقایسه با خودرو‌های موجود کمی کمتر است و مانند سوپرا خود واکر، دارای چرخ BBS LM است. هیچ عکسی از داخل اتاق موجود نیست، اما گفته می‌شود که داخل آن تماما چرم است.

خودروی اختصاصی تویوتا سوپرا

اما ادای احترام تامز فقط ارائه یک سوپرا با کیت ظریف نیست. قدرت این خودرو نیز از ۳۸۲ اسب بخار (۲۸۵ کیلووات) به ۴۲۰ اسب بخار (۳۱۳ کیلووات) افزایش یافته است.

مرکز تیونینگ تامز فقط سه خودرو از این سوپرا GR Walker ویژه که ویژه پل واکر است خواهد ساخت که هریک دارای برچسب قیمت ۱۲.۹۷ میلیون ین هستند که معادل ۱۱۶.۷۵۷ دلار است. این رقم بیش از دو برابر MSRP استاندارد Supra ۳.۰ با قیمت ۵۴، ۶۹۰ دلار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار