معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی ۸۵ هزار و ۸۶۹ نفر از خدمات طرح ناظران سلامت هلال احمر طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

موهبتی معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: طرح ناظران سلامت برای کمک به حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه در حال انجام است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۵ هزار و ۸۶۹ نفر از خدمات طرح ناظران سلامت بهره‌مند شده اند، افزود: این طرح با مشارکت ۵ هزار و ۴۷۹ نفر از جوانان و داوطلبان اجرا شده است.

موهبتی با اشاره به اهدای ۱۲۰ واحد خون توسط جوانان هلال احمر استان طی شش ماهه نخست امسال، بیان کرد: در همین مدت نیز هفت هزار و ۱۹۴ نفر از خدمات طرح توسعه ناظران بهره‌مند شده اند.

معاون جمعیت جوانان هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی ۹۸۶ نفر از خدمات طرح ایران یاران جوان در سطح استان، عنوان کرد: این طرح برای شتاب بخشی به واکسیناسیون و به صورت رسمی با هماهنگی مجموعه علوم پزشکی استان و مشارکت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر از مرداد ماه آغاز شده است.

او با بیان اینکه در مراسمات مذهبی اخیر طرح خادمین حسینی به منظور انسجام بخشی و اجرایی سازی نکات بهداشتی در سطح استان اجرا شده است، ادامه داد: ۲۵۲ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار