با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع این موضوع را صادر کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی دریافت برخی گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه برخی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد.

براساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکار‌های رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
Saeed
۰۰:۱۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
وزیر ارتباطات عزیز من در مشهد مجد۱ اینترنت پهنای باند ۱۶ مگابایت خریدم و هر ماه
بر قبض تلفنم لحاظ میشه و پولش می گیرید ولی در اصل پهنای باند ۴ مگابایت سرویس می گیرم ،
بخدا حق الناسه، من راضی نیستم