معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون بیش از ۶۷۲ هزار دُز واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به جامعه هدف تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون ۶۷۲ هزار ۴۲۸ دُز واکسن کرونا به افراد بالای ۱۲ سال در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده است.

بانشی با بیان اینکه دیروز ۱۴ هزار و ۴۰۰ واکسن در استان به افراد ۱۲ سال به بالا تزریق شد افزود: بیشترین واکسن‌های تزریق شده به ترتیب از نوع اسپوتنیک، سینوفارم، بهارات، آسترازنکا و برکت بوده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۸۴ و نیم درصد واکسن تحویلی به کهگیلویه و بویراحمد ترریق شده است اضافه کرد: از مجموع ۶۷۲ هزار ۴۲۸ دُز واکسن تزریق شده بیش از ۳۸۰ هزار دُز در نوبت اول و بیش از ۱۸۷ هزار دُز در نوبت دوم بوده است.

بانشی موجودی واکسن استان را حدود ۱۰۵ هزار دُز اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون ۶۶ درصد از جامعه هدف ۱۲ سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد در نوبت اول و ۳۳ درصد در نوبت دوم واکسینه شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آز امادگی مراکز پایگاهی و تجمیعی واکسیناسیون در استان برای واکسینه کردن دانش آموزان ۱۲ سال به بالا خبر داد و گفت: در صورت همکاری اولیای دانش آموزان و مسئولان مدارس تا پایان همین هفته جاری همه دانش آموزان جامعه هدف در کهگیلویه و بویراحمد در برابر بیماری کرونا واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.