خودروی Lotus Emira V۶ اواخر سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید

خودروی Emira V۶ برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۷۴ هزار دلار وارد بازار انگلیس می‌شود و در آمریکا نیز ۹۳ هزار دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از autoblog، انجمن Lotus Talk نامه‌ای را برای خریداران آمریکایی ارسال کرده که در آن قیمت اولین مدل V۶ در ایالات متحده فاش شده است. قیمت V۶ First Edition که در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود از ۹۳ هزار دلار شروع می‌شود و در اواخر سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳، یک Emira چهار سیلندر پایه با قیمت ۷۴ هزار دلار ارائه خواهد شد. این V۶ ارزان نیست، اما کمتر از برچسب قیمت ۱۰۰ هزار دلاری است که معمولا امیرا در اروپا دارد.

Lotus Emira V۶

آپشن های خودروی لوکس Emira V۶

این ماشین با Driver's Pack، Lower Black Pack، Design Pack و Convenience Pack، به علاوه چرخ‌های ۲۰ اینچی و دیسک‌های ترمز دو تکه با کالیپر‌های مارک دار تقریبا آماده ورود به بازار شده است. تعویض چرخ‌ها با نسخه‌های نقره‌ای یا مشکی هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت. گزینه دیگری که در مورد آن‌ها می‌دانیم، بسته سیاه مشکی ۱۴۰۰ دلاری است که رنگ‌های مشکی بیشتری را در مکان‌هایی مانند سقف، درپوش‌های آینه و دستگاه‌های خروجی اگزوز اضافه می‌کند.

خودروی اسپرت

همچنین با پرداخت ۲۱۵۰ دلار می‌توان شش سرعته اتوماتیک را جایگزین شش سرعته عادی کرد. موتور اولیه امیرا همان موتور سوپرشارژ تویوتا ۳.۵ لیتری V۶ است که در Evora یافت می‌شود و ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ یا ۳۱۷ پوند فوت گشتاور را بسته به نوع گیربکس تولید می‌کند که باعث بیشتر شدن گشتاور اتوماتیک می‌شود. رقیب اصلی نسخه V۶، پورشه آلمانی کیمن GT۴ است که ۱۴ اسب بخار بیشتر قدرت دارد، در حالی که حدود ۸ هزار دلار گرانتر است. مدل پایه با توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر تهیه شده از AMG، قدرتی به اندازه ۳۶۰ اسب بخار تولید می‌کند و گیربکس دو کلاچه را تغییر می‌دهد. قیمت چهار سیلندر آن حدود ۲۴۰۰ دلار بیشتر از خودروی Cayman S با ۳۵۰ اسب بخار قدرت است، اما وزن و شتاب هر دو خودرو تقریبا یکسان است.

رنگ های خودروی جدید لوتوس 

شش رنگ موجود برای لوتوس آبی، زرد هِثل، قرمز ماگما، خاکستری سایه‌ای، خاکستری نیمبوس و واردانت تیره است، اما لوتوس می‌گوید رنگ‌های بیشتری در راه است. Word is Lotus همچنین قصد دارد تنظیم کننده خود را در ۱۸ اکتبر به روز کند. امیرا جایگزین مدل هایی، چون Evora، Exige و Elise خواهد شد و آخرین خودروی اسپرت دارای احتراق داخلی جدید از سازنده Hethel خواهد بود.

خودروی لوکس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار