رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: طرح‌های نیمه تمام استان سمنان در سه سال اخیر در ۱۸۰ عنوان اولویت بندی شد که ۶۴ طرح از این تعداد به بهره برداری رسید و بقیه نیز در دست اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت : از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هیج تصمیم مستقیمی برای تخصیص بودجه صورت نمی گیرد و شورای برنامه ریزی استان تصمیم گیرنده است.

او افزود: تاکنون۹۱۰ میلیارد تومان از اعتبار سفرهای مقامات به استان در ۶ ماه اول سال جاری اعتبار کسب شده است و اعتبار امسال استان در اعتبارات ملی نیز حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است.

مالکی در خصوص طرح های نیمه تمام تصریح کرد: بودجه لازم برای تمامی طرح ها در نظر گرفته شده است که برای تکمیل پل شهرک صنعتی سمنان ۱۶ میلیارد تومان نقد و پنج میلیارد تومان اسناد خزانه پرداخت شده است.

او ادامه داد: همچنین برخلاف ملی بودن طرح مسیر جاده ای سمنان به فیروزکوه،  بیش از ۳۰میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با اشاره به سند توسعه این استان ادامه داد: استان سمنان از جمله استان های پیشرو در تهیه سند توسعه است و در زمینه تهیه طرح آمایش سرزمین نیز اولین استان در کشور است.

انتهای پیام / ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.