مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ارائه کارت واکسن برای هر ورزشکاری و یا افراد عادی که بخواهند از سالن های ورزشی استفاده کنندالزامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سانس سالن‌های ورزشی به علت بیماری کرونا محدود شده و از دو ساعت هر سانس به یک ساعت و نیم کاهش یافته است.

او تأکید کرد: با رنگ‌بندی جدید کرونایی استان و شیوه نامه‌های جدید بهداشتی، مانعی برای فعالیت سالن‌های ورزشی با رعایت استاندارد در نظر گرفته شده، وجود ندارد.

سیفی با تأکید بر الزام ارائه کارت واکسن برای حضور در سالن‌های ورزشی، تصریح کرد: قبل از گسترش پوشش واکسیناسیون، ارائه کارت واکسن فقط برای ورزشکاران حرفه‌ای که قصد حضور در مسابقات برون‌مرزی را داشتند اجباری بود، اما اکنون همه افرادی که می‌خواهند از سالن‌های ورزشی استفاده کنند باید کارت واکسن داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به سایر استاندارد‌های حضور در سالن‌های ورزشی بیان کرد: در ورودی سالن‌های ورزشی باید لوازم بهداشتی مانند الکل وجود داشته باشد، از طرفی ظرفیت سالن‌ها نیز تغییر کرده و در هر صد متر فضای ورزشی فقط ۱۰ نفر مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.