رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی مدارس استان اصفهان گفت: امسال علاوه بر آموزش درس تربیت بدنی در مدارس، طرح سواد حرکتی را پیش رو داریم که هدف آن ارتقای شایستگی‌های بدنی دانش آموزان در شرایط مختلف است.

فرهاد رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به دستورالعمل‌های مراقبت و کنترل بیماری کرونا در مدارس (نسخه ۰۶) در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، فعالیت‌های ورزش مدارس به صورت انفرادی و یا گروه‌های حداکثر ۱۵ نفره با رعایت فاصله گذار اجتماعی در محیط‌های باز بلامانع است.

او اظهار کرد: فعالیت‌های ورزشی درصد قابل توجهی از دانش آموزان در دوران کرونا بسیار کم بوده است و در سال گذشته طرح کوچ که هدف آن کنترل وزن بود را اجرا کردیم.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی مدارس استان اصفهان گفت: امسال علاوه بر آموزش درس تربیت بدنی در مدارس، طرح سواد حرکتی را پیش رو داریم که هدف آن ارتقای شایستگی‌های بدنی دانش آموزان در شرایط مختلف است، این طرح در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی مدارس شهری اجرا می‌شود.

رضایی درباره فعالیت دبیر ورزش در مدارس خاطرنشان کرد: ما به مدارس غیر دولتی نیز ابلاغ کردیم که برای درس ورزش، دبیر تربیت بدنی اختصاص داده شود.

او در پایان گفت: نظارت‌ها توسط کارشناسان تربیت‌بدنی و سرگروه‌های آموزشی در مناطق و نواحی مختلف استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.