فرهاد آقا بیگی گفت : برنامه‌های هفته ملی کودک امسال که از ۱۶ الی ۲۲ مهرماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی اعلام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرهاد آقا بیگی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بااشاره به تشکیل کارگروه ویژه هفته ملی کودک باحضور دستگاه‌های مرتبط استان از برگزاری برنامه‌های متنوع درسطح استان خبر داد.


بیشتر بخوانید 


فرهاد آقابیگی افزود: باتوجه به اینکه یکی از حقوق اساسی کودکان شناخت مشاغل است در برنامه‌ای باعنوان شهر در دست بچه‌ها قرار است گروهی از کودکان و نوجوانان استان با مراجعه به ادارات و دستگاه‌های تصمیم‌گیر به نوعی اداره این مجموعه‌ها را برای یک روز به عهده بگیرند .

او گفت : ازجمله این ادارات نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، شورای شهر مرکز استان است .

آقا بیگی ادامه داد : همچنین در قالب مسابقه‌ای کودکان و نوجوانان می‌توانند همراه والدین باحضور درمحل کارآنان تصویری از خود بگیرند و دراین مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان مسابقه ترانه‌های کودکی را برای تمام رده‌های سنی از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک عنوان کرد و افزود: همچنین مسابقه‌ای باعنوان اسباب بازی‌های من نیز برگزار می‌شود که  شرکت کنندگان می‌توانند از اسباب بازی‌های خاطره‌انگیز خود عکس گرفته و ارسال کنند.

آقابیگی باتاکید بر رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خدمت رسانی به مناطق محروم از اعزام اکیپ‌های ویژه پیک امید به مناطق محروم و روستا‌های دورافتاده در هفته ملی کودک برای ارائه خدمات فرهنگی هنری ادبی خبر داد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.