عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس از تاخیر در تصمیم گیری درباره باز شدن مرزهای زمینی برای شرکت مردم در پیاده روی اربعین انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقد علی عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: ملت شریف ایران با وجود سختی‌ها و مشکلات زیارت اربعین را انجام دادند. هر چند ناهماهنگی‌هایی وجود داشت ، دل مومنان به درد آمد و گلایه‌هایی پیرامون رفت و آمد در مرز و ورود و خروج زائران به ما رسید.

حجت الاسلام نقد علی در ادامه بیان کرد: امیدواریم این مشکلات تجربه‌ای شود که دولت در آینده نسبت به این مسائل و نیاز معنوی مردم توجه بیشتری کند؛ زیرا نیاز معنوی به اندازه نیاز مادی برای مردم ضرورت دارد. باید تصمیم شایسته تری درباره پیاده روی اربعین گرفته می‌شد. اگر بنا بود مرز‌های زمینی باز شود باید زودتر تصمیم گرفته می‌شد تا مردم ناراحت نشوند.

عضو کمیسیون حقوق و قضائی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: گلایه از سوی مردم بسیار بود و امیدواریم در نوبت‌های بعد تصمیم گیری بهتری انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار