ساخت و ساز‌های غیرقانونی در روستا‌های حاشیه شهر‌های لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، ساخت وساز‌های غیرقانونی در روستا‌های حاشیه شهر‌های استان را تهدیدی جدی برای هویت و سبک زندگی سنتی در روستا‌ها دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مسعود رضایی ،مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با تاکید بر لزوم ساماندهی روستا‌های در حریم شهرها، بر لزوم برخورد جدی با متخلفان ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستا‌های استان تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه پایدار روستایی تصریح کرد: روستا‌های استان نیازمند نگاه متوازن و همه جانبه بر اساس قوانین و مقررات و در چارچوب طرح صیانت از اراضی ملی، منابع طبیعی و جلوگیری از تصرف و تخریب غیرقانونی این اراضی در حاشیه شهر‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، ساخت وساز‌های غیرقانونی در روستا‌های حاشیه شهر‌ها را تهدیدی جدی برای هویت و سبک زندگی سنتی در روستا‌ها دانست و اظهارکرد: با اجرای طرح جهش تولید مسکن می‌توان به ساماندهی مناطق حاشیه شهر‌ها پایان داد.

وحید کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در این جلسه، برنامه دولت سیزدهم در ساخت سالانه یک میلیون مسکن در سال را بسیار ارزشمند و بر اساس نیاز کنونی کشور دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح بزرگ نیازمند هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با وزارت راه و شهرسازی است.

وی ساماندهی بازار مسکن و تأمین مسکن در راستای حمایت از اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه را از اهداف اصلی طرح جهش تولید مسکن دانست و بر آمادگی کامل اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص اجرای این طرح ارزشمند در لرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.