دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از فردا گروه سنی بالای ۴۰ سال استان می‌توانند دُز اول واکسن برکت را دریافت کنند.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: طی هفته‌ گذشته با ورود محموله ۱۳ هزار دُزی واکسن برکت به استان، ۷ هزار دُز آن برای تزریق نوبت اول با پوشش جمعیت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر کنار گذاشته شد.

او افزود: تا امروز واکسن‌های برکت موجود در استان با اولویت سنی بالای ۶۰ سال برای نوبت اول تزریق می‌شد اما از فردا با توجه به تقاضای سایر گروه‌های سنی برای تزریق این نوع واکسن، اولویت سنی از بالای ۶۰ سال به بالای ۴۰ سال کاهش می‌یابد.

شریف زاده بیان کرد: گروه‌های سنی واجد شرایط تزریق نوبت اول واکسن کرونا می‌توانند در شهرستان بیرجند به مرکز تجمیعی غدیر و در سایر شهرستان‌ها به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: از فردا واکسن اسپوتنیک برای گروه سنی بالای ۱۸ سال استان تزریق می‌شود.

او با اشاره به اینکه با ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا سایر گروه‌های سنی نیز می‌توانند این واکسن را دریافت کنند ادامه داد: طی روز‌های آینده ۳ هزار دُز واکسن برکت برای پوشش جمعیت هزار و ۵۰۰ نفر وارد استان می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.