تیپاکس، با سابقه‌ای ۶۱ ساله، بنیانگذار پست خصوصی ایران بوده که به پشتوانه اعتماد مردم همچنان به فعالیت خود در صنعت لجستیک ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تیپاکس، با سابقه ای 61 ساله، بنیانگذار پست خصوصی ایران بوده که به پشتوانه اعتماد مردم همچنان به فعالیت خود در صنعت لجستیک ادامه می دهد. تیپاکس با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در بستر لجستیک با پیاده سازی ساختار فرانچایز و گسترش نمایندگی‌های خود در سراسر کشور، همواره تلاش کرده تا خدمات ارسال کالا را با بالاترین کیفیت بصورت یکپارچه به مشتریان خود ارائه دهد.

هومن خطیبی، مدیر برند وارتباطات جامع بازاریابی تیپاکس، در رابطه با اهداف نوآورانه تیپاکس چنین عنوان کرد: تیپاکس از سال 1339 با شروع حرکتی نوآورانه در زمینه کوتاه کردن مسیر بین فرستنده و گیرنده، ارسال بسته‌ها به سراسر کشور را آسان کرد. وی افزود تفکر نوآورانه، تفکری پایان ناپذیر است و در هر برهه از زمان به فراخور نیازهای مشتری در بستر حمل بسته، راه حل‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. امروز تیپاکس در راستای ارائه خدمات نوین و به‌منظور جلب رضایت مشتری و تسهیل امر ارسال بسته، سرویس ثبت سفارش سریع به‌‌صورت آنلاین یا حضوری را در اختیار گروه های مختلف مشتریان خود قرار داده است. در کنار طراحی خدمات نوین تسهیل در دستیابی به فرایند ارسال و همچنین ایجاد ارزش افزوده برای مشتری از خدماتی مانند بسته‌بندی، برآورد قیمت آنلاین، رهگیری و پیگیری مرسوله، جبران خسارت، ثبت شکایت و پشتیبانی مستمر بهره‌مند میگیرد.

خطیبی در ادامه گفت: تمامی نام های تجاری توسعه یافته از جمله برند تیپاکس محاط در چهار فاکتور اصلی استراتژی، رفتار مشتری، هویتی بصری و ارتباطات سازمانی است. پس همواره خود را متعهد به مشتری و جامعه می‌داند. مسئولیت‌های اجتماعی سازمان، مسئولیت اجتماعی کارآفرینی و آفرینش شغل و ترویج فرهنگ و بازنمایی هویت سازمان در سایه استراتژی مدون برند را از دیگر موفقیت‌های خود می‌داند.

وی افزود: بازنمایی موثر ارزش‌ها، شخصیت و هویت یک برند، به‌منظور برداشت مطلوب و صحیح کارکنان، و متقاضیان فعالیت در سازمان، برند کارفرمایی هر سازمانی را شکل می‌دهد. به‌ همین دلیل تیپاکسی‌ها باور دارند که این سازمان بر پایه نوآوری در صنعت لجستیک شکل گرفته است. این بازنمایی موثر در اذهان عمومی کارکنان تیپاکس، شکل گرفته و همگی بر این باورند که نوآوری پایان ندارد. در همین راستا ارائه خدمات نوین و طراحی زیر ساخت های نوآورانه را هدف قرارداده و با طراحی اپلیکیشن مای تیپاکس و پلتفرم ای تیپاکس، کال تیپاکس و امکان سفارش گذاری سریع در بستر وب (آنلاین) را با امکاناتی چون رهگیری آنلاین، گزارش گیری در لحظه و مدیریت سفارشات در حوزه ارسال درب به درب در اختیار دسته های مختلف مشتریان خود قرار بدهد تا تجربه ای نوین، ساده و لذت بخش را به مشتریان خود ارائه کند.

هومن خطیبی درباره موضوع همکاری تیپاکس با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور چنین عنوان کرد: دانشگاه‌ها، یکی از مراکز اصلی تولید دانش هستند که با تحقیق و پژوهش درمورد موضوعات مختلف، بستری برای رشد و توسعه کسب و کارها و جامعه را فراهم می‌کنند. تیپاکس به‌عنوان تنها سازمان دانش بنیان لجستیکی کشور، فعالیت خود با مراکز علمی و دانشگاه‌ها را با 4 هدف اصلی آفرینش شغل و جذب نیروی متخصص، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، حمایت از طرح‌های نوآورانه و همچنین ایجاد بستری برای بازدید از مرکز عملیات و ستاد سازمانی تیپاکس به عنوان مرکزی پیشرفته در زمینه تفکیک و دسته بندی و ارسال بسته‌ آغاز کرده است.

او افزود: حمایت از پایان نامه های ارشد و دکتری و جذب نیروهای مستعد و خلاق از مهمترین مواردی است که مورد توجه تیپاکس قرار دارد. در تیپاکس بستری آماده شده تا موضوعات پایان‌نامه یا طرح‌های نوآورانه‌ای که در زمینه لجستیک باشند، توسط کارگروه تخصصی مورد بررسی گرفته و در صورت تایید طبق ضوابط مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌گیرند.

در انتها تیپاکس آمادگی خود را برای همکاری با دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی مختلف کشور اعلام می‌کند و آماده حمایت مادی و معنوی از این نهادهای علمی است. اطلاعات تکمیلی و فرم‌های مورد نیاز این مهم در وب سایت تیپاکس، قسمت همکاری با دانشگاه‌ها، ایجاد شده و آماده پذیرش طرح ها و دیگر مواردی که اشاره شد است.

برند کارفرمایی؛ بازنمایی موثر ارزش‌ها، شخصیت و هویت یک برند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار