فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۱۵۰میلیارد ریال اعتبارات در اختیار نماینده مجلس بر اساس شاخص جمعیت در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبارات در اختیار نماینده مجلس بر اساس شاخص جمعیت در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان در ۱۸ فصل توزیع شد.

او افزود: این فصول در حوزه‌های دین و مذهب، آموزش و پرورش، کشاورزی و منابع طبیعی، توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری، فرهنگ و هنر، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان و... است.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه موافقت‌نامه‌های اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بین سازمان مدیریت برنامه ریزی و ادارات کل استانی مبادله شده است؛ خواستار پیگیری مجدانه مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت جذب و هزینه‌کرد اعتبارات شد.

او یاد آور شد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در سال جاری اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

ملکی افزود: همچنین تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مکلف به بازدید از پروژه‌ها و ارائه گزارش به دبیرخانه کمیته برنامه ریزی شهرستان هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.