هفته نهم رقابت‌های لوشامپیونه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

نانت ۲ - تروا صفر

گل‌های این بازی را جیروتو و لودویچ بلاس به ترتیب در دقایق ۵۸ و ۶۹ برای تیم نانت به ثمر رساندند. تیم نانت با پیروزی در این بازی با ۱۳ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفت. تیم تروا نیز با ۶ امتیاز در رتبه هفدهم جدل قرار گرفت.

لوریان یک - کلرمون یک

گل‌های این بازی رابایو در دقیقه ۱۵ برای کلرمون و لاپورته در دقیقه ۵۴ برای تیم لوریان به ثمر رساند. تیم‌های لوریان و کلرمون با تساوی در این بازی با به ترتیب با ۱۴ و ۱۰ امتیاز در رتبه‌های هفتم و پانزدهم جدول قرار گرفتند.

موناکو ۳ - بوردو صفر

گل‌های این بازی را جیروتو، گولووین و بن یدر برای تیم موناکو به ثمر رساندند. شاگردان کواچ با پیروزی در این بازی چهارده امتیازی شد و در رتبه ششم جدول قرار گرفت. تیم بوردو نیز با ۷ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.

آنژه ۳ - متز ۲

گل‌های این بازی را چو، مانگانی و باهوکن به ترتیب در دقایق ۵۳، ۶۶ و ۹۳ برای تیم آنژه و برون و بولایا در دقایق ۱۰ و ۵۹ برای تیم متز به ثمر رساندند.

تیم آنژه با کسب ۳ امتیاز این بازی با ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گفت. نتیم متز نیز با ۶ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار