مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی از برپایی اولین نمایشگاه دستاورد‌های بانوان جهادگر در کشور خبر داد.

فریور نیا مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: رویکرد بسیج و گروه‌های جهادی در سال‌های گذشته بیشتر در  عرصه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشت و درمان بوده و کمتر در بحث تولید و اشتغال کار شده است.

او افزود: طی انعقاد یک تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قرار بر این شد تا با آموزش گروه‌های جهادی و اعزام آن‌ها به مناطق محروم زمینه برای آموزش و اشتغال جوانان آن مناطق فراهم شود.

فریور نیا با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بانوان جهادگر در مسجد الحسین جوادیه بیرجند بیان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار توسط گروه‌های جهادی در سطح کشور راه اندازی شده است و طی ۵ روز فعالیت خواهد داشت که درآمد حاصل از فروش محصولات نیز صرف امور خیریه می‌شود.

فعالیت ۲۴ غرفه در نمایشگاه مسجد الحسین جوادیه بیرجند

فریور نیا مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: در این نمایشگاه تعداد ۲۴ کارگاه توسط گروه‌های جهادی راه اندازی شده تا بانوان جهادگر بتوانند محصولات مختلف خودشان را در معرض دید مردم قرار دهند.

او با اشاره به نقش تسهیل گری بسیج سازندگی در بحث فروش محصولات زنان جهادگر، تصریح کرد: جامعه هدف گروه‌های جهادی بیشتر مناطق محروم و زنان سرپرست خانوار است.

فریور نیا بیان کرد: در این نمایشگاه محصولات خانگی بانوان جهادگر محله جوادیه از قبیل ترشیجات، سرویس پارچه‌ای آشپزخانه، عرقیات گیاهی و انواع لباس دوخته شده در معرض دید قرار گرفت.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.