خرید، احداث و تعمیر ۲۷۲ مسکن مددجویی توسط کمیته امداد البرز

رقمی معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، خیران و کمیته امداد البرز، صرف خرید، احداث و تعمیر ۲۷۲ واحد مسکونی مددجویان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مازیار محمدی، مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به این که هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، آورده مددجو، کمک خیران، مراکز نیکوکاری و وام قرض‌الحسنه بوده است، گفت: رقمی معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۲۷۲ واحد مسکونی مددجویان شده است.

محمدی با اشاره به اقدامات کمیته امداد این استان در تأمین مسکن مددجویان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۷ مورد کمک خرید و احداث مسکن روستایی و شهری و ۲۶۱ مورد تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان انجام‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به این که کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

او با اشاره به این که خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

 مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز افزود: در بین سرفصل‌های مختلف خدماتی این نهاد به محرومان ۳۰ درصد از صدقه‌های البرزی‌ها به امورات مسکن خانوار‌های مددجو اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.