مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: پیش بینی می شود امسال در قالب طرح جهش تولید مسکن ۲۴ هزار و ۱۴۹ واحد احداث و تحویل افراد متقاضی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عرفان مرادی در جلسه شورای مسکن استان که با محوریت ۲ طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح جهش تولید باید با هماهنگی تمامی دستگاه‌ها در سطح استان اجرایی شود وبار اصلی تامین زمین این طرح بر اراضی واملاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استوار است، می‌طلبد همه ارگان‌ها در راستای اجرای این طرح تمام قد به صحنه بیایند.

مرادی افزود:در طول چهار سال آینده ودر قالب طرح جهش تولید مسکن پیش بینی شده ۹۶ هزار و ۵۹۶ واحد مسکن در استان احداث و تحویل افراد متقاضی شود که سهم پیش بینی شده امسال استان ۲۴ هزار و ۱۴۹ واحد است.

او  به طرح اقدام ملی مسکن نیز اشاره و ادامه داد: در قالب ۱ طرح اقدام ملی ۱۱هزار و ۷۴۵ واحد مسکن برای کردستان تعریف شده است که ۲۲ هزار و ۷۵۱ نفر در همه شهرستان‌های استان برای آن ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد: در مجموع ۱۲ هزار و ۲۴۴ نفر دارای شرایط لازم برای دریافت مسکن طرح اقدام ملی هستند که  سه هزار و ۷۷۴ واحد زمین برای آن‌ها تخصیص یافته است.

مرادی با اشاره به اینکه در استان ۲ هزار و ۳۹۶ واحد به پروژه‌ها معرفی شده اند، گفت: ۳۳۱ هکتار زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.