نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انتخاب مدیران باید براساس مشورت صورت گیرد تا افراد کارآمد انتخاب و چهره‌های مورد قبول مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی   در دیدار صمیمی با استاندار گفت:در سفر اخیر رییس جمهوری بارقه‌های امید در دل مردم استان ایجاد شد که به نظر می‌رسد با همت مسوولان این استان و پشتیبانی مرکز بسیاری از مشکلات قابل رفع خواهد بود.

وی راه‌اندازی سامانه پیامکی جهت ارتباط با اقشار مختلف مردم را خواستار شد و افزود: چنین چیزی عامل دلگرمی مردم خواهد بود از این جهت که درد دل‌های آن‌ها شنیده می‌شود و باعث شناخت بیشتر نسبت به مشکلات مردم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  بر مدیریت صحیح و بسترسازی برای ورود سرمایه‌گذاران به استان تاکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوص همواره از عدم همکاری و برخی سخت‌گیری‌ها در استان گلایه‌مند هستند که در این جهت نیاز به برنامه‌ریزی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  بهره‌وری درست از سرمایه‌های موجود در سیستان و بلوچستان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بودجه‌های فراوانی به استان سرازیر شده، اما به علت عدم کارشناسی صحیح و ریخت و پاش‌های زیاد از منابع به درستی استفاده نشده که نمونه چنین طرح‌هایی در سطح این استان زیاد است.

وی اظهارداشت: با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان با همین منابع موجود هم کار‌های بزرگی را عملی ساخت البته بخشی از پروژه‌های سیستان و بلوچستان در سطح ملی است و نباید در اجرای آن از بودجه استان استفاده شود.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان‌وبلوچستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر ظرفیت‌های پر شمار استان گفت: در این استان نگاه توسعه و عمران به عنوان یک مطالبه عمومی باید تبدیل به فرهنگ شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار