فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا گفت:رژیم صهیونیستی مانند گروهک‌های ضدانقلاب به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است که قطعا اجازه این را نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  امیر علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق قانون اساسی وظیفه دفاع از مرز‌های ایران اسلامی برعهده ارتش است بیان کرد:در رزمایش فاتحان خیبر، آمادگی نیرو و تجهیزات مورد ارزیابی قرار گرفت و در این رزمایش۳ تیپ سنگین زرهی با ۶ تیپ مکانیزه مجموعا ۱۵ تیپ در کمتر از ۴۸ ساعت در منطقه رزمایش ساماندهی و از پهباد‌هایی با برد بالا رونمایی شد.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا  ادامه داد: برای همه همسایگان مشخص شده ایران در طول دو قرن گذشته مهاجم نبوده، بلکه هر جا منافع آن در خطر افتاد، دفاع کرده است. در جنگ تحمیلی ۶۵ کشور، رژیم بعثی را حمایت میکردند؛ که به فرموده امام خمینی (ره)، ما ابهت قدرت شرق و غرب را شکست دادیم.

امیر علی حاجیلو در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی مانند گروهک‌های ضدانقلاب به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است که قطعا اجازه این را نخواهیم داد.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا  گفت:خبر نقض حریم هوایی کشور آذربایجان یا ارمنستان توسط نیرو‌های نظامی ایران و بروز سانحه در منطقه رزمایش را رد می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.