سرپرست تیم فوتبال تراکتور از بی اهمیتی قرعه کشی لیگ برتر بیست و یکم گفت: تنها یک الی دو جای خالی داریم که در روز‌های آینده آن‌ها را پر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتور در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم بتوانیم با اقتدار شروع کنیم. اینکه هفته اول یا دوم با چه تیمی بازی داریم، خیلی مهم نیست و باید همه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

او درباره شرایط این تیم ادامه داد: اول فصل مشکلاتی داشتیم، اما آن‌ها را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه مربی خیلی خوبی داریم و فکر می‌کنم در ادامه راه می‌توانیم موفق عمل کنیم. ان‌شاالله با شروع لیگ و حضور هواداران در ورزشگاه مشکلات کمتر خواهد شد، چراکه تراکتور به تماشاگران و هوادارانش وابسته است و امیدوارم این مشکلات بعد از حضور هواداران تمام شود.

اودرباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم تاکید کرد: فقط یک الی دو جای خالی داریم. ان‌شاءالله در این پست‌ها نیز به زودی نفراتی جذب خواهند شد، ولی فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور در حال تمام شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.