تازه‌ترین اخبار ورزشی استان قم را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  تازه ترین خبر‌های ورزشی استان قم به ورزش‌های رزمی، پینگ پنگ و کاراته  اختصاص دارد.

درخشش پینگ پنگ بازان قمی


مسابقات پینگ پنگ منطقه ۶ بزرگسالان کشور با یک عنوان دومی و یک عنوان سومی برای نمایندگان قم به پایان رسید.

در این مسابقات که به صورت یک روزه در قم برگزار شد، نماینده استان مرکزی بر سکوی نخست ایستاد؛ محمد حسن حبیبی یکی از پینگ پنگ بازان قمی با قبول شکست در بازی پایانی به جایگاه دومی رسید و سید محمد امین منتظری دیگر نماینده قم به صورت مشترک سوم شد.

۱۰ پینگ پنگ باز قمی در این مسابقات با ورزشکارانی از همدان و مرکزی با یکدیگر رقابت کردند و سه نفر نخست به مرحله پایانی که ابتدای آذر ماه در اهواز برگزار می‌شود، راه یافتند.

پایان مسابقات استانی کاراته انتخابی

برترین‌های مسابقات استانی کاراته انتخابی آقایان معرفی شدند.

محمدجواد هدیه لو، متین محمدی یکتا و سید مجید وکیلی در بخش کاتای رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به عنوان قهرمانی رسیدند.

در بخش کومیته نوجوانان ،سید محمد صدر فروغی، میثم حسینی، محمدحسین عسگر فردویی، علی ابراهیمی فرد و محمد طا‌ها محمدزاده بر سکوی قهرمانی اوزان مختلف ایستادند.

در رده سنی جوانان حسین خاکدامن، دانیال معارف وند، مهدی حسین زاده، مهدی محمدی و محمد مهدی پارسا عنوان قهرمانی وزن‌های پنجگانه را از آن خود کردند.

در رده سنی امید هم محمد صفری، مبین آقایی، ابوالفضل پرند، فرید معصومی، سینا سلیمی و محمود نعمتی عناوین نخست را به دست آوردند.

پایان کار مسابقات ورزش‌های رزمی دختران قم


مسابقات دختران هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

در بخش مبارزه نمایشی غزل نامجو، سوگند محمدی، عسل نامجو، نازنین زهرا شافی، آیدا نامداری و ثنا مردان خانی قهرمان شدند.

آیدا نامداری، آتنا حیدری، فاطمه جوان شیر، درسا فهیمی، نفیسه جانی، بهاره عربی نژاد، فاطمه سادات سیدی و تارا مصطفی زاده در بخش نونهالان به عنوان قهرمانی رسیدند و در رده نوجوانان هم فاطمه پادام، ریحانه نجفی، سارینا سیاهی، ملیکا سیدزادی، معصومه عبدالمالکی، مائده باوفا، مریم پورصادق، اسما محمدی به عنوان نخست دست یافتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار