امسال ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری خودکفا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان با اجرای طرح‌های اشتغال خودکفا شدند.

او با بیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خودکفایی آن‌ها از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد است، افزود: مددجویان می‌توانند از خدمات پرداخت تسهیلات، کمک بلاعوض و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی بهره‌مند شوند.

محمدی اضافه کرد: طرح‌های اشتغال مددجویان ابتدا توسط کارشناسان اشتغال بررسی و پس از تأیید و دریافت مشاوره‌های تخصصی متناسب با توان فنی و تخصصی مجریان طرح جهت دریافت تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.


بیشتر بخوانید

اجرای ۲۴۲ طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری


او ادامه داد: ارائه مشاوره در راستای افزایش راندمان تولید محصولات باکیفیت و کمک به بازاریابی و فروش محصولات در فضای مجازی و یا معرفی محصولات تولید شده در فروشگاه‌ها از جمله دیجی کالا جهت فروش بهتر انجام می‌شود.

محمدی گفت: مددجویانی که تقاضای فعالیت در بازار فرش را دارند در راستای حفظ کیفیت مشاوره‌های لازم را دریافت می‌کنند و در زمان فروش نیز مورد حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار