معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: افت ولتاژ برق در بخش آسارا این استان با نصب اتوترانس رفع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین فرج، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: یک دستگاه تقویت کننده ولتاژ به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون تومان در بخش آسارا مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرج با اشاره به این که بخش آسارا دارای ۷ هزار مشترک است، افزود: با افزایش تعداد مشترکان وتجهیزات داخلی منازل آن‌ها در بخش آسارا، منطقه با افت شدیدی مواجه شده بود.

او گفت: افزایش مصرف باعث افت ولتاژ شدید در منطقه به خصوص در فصول بهار و تابستان شد، که در نتیجه‌ی این افت ولتاژ مشکلاتی برای مشترکان خصوصا روستا‌های دارای شبکه طولانی درزمینه کیفیت برق واحتمال آسیب رسیدن به لوازم برقی ایجاد شد.

تیموری، رئیس برق اداره آسارا در این باره گفت: در خصوص افت ولتاژ منطقه امکان نصب خازن نبود پس از بررسی‌های لازم، تصمیم بر این شد که نسبت به تهیه ونصب یک دستگاه اتوترانس (باقابلیت افزایش پله‌ای ولتاژخط تغذیه اصلی متناسب باوضعیت مصرف وولتاژدرهرزمان) اقدامات لازم به عمل آید.

او در پایان افزود: اتوترانس فوق به کمک پرسنل برق  وباهمکاری بخشداری آسارا در محدوده جاده چالوس نصب و راه اندازی شد.

انتهای پیام/ر .ن

برچسب ها: ولتاژ برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.