عضو جبهه پایداری درباره برخی مسائل درون جریان اصلاحات توضیحاتی ارائه داد.

غلامحسین رضوانی عضو جبهه پایداری و‌ نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آینده جریان اصلاح طلب در دنیای سیاست بیان کرد: من به عنوان یک مجموعه متحد، منسجم و یکپارچه به این جریان نگاه نمی‌کنم ،زیرا در این جریان عناصری وجود دارند که ربطی به انقلاب اسلامی ندارند.

او ادامه داد: البته در میان این جریان هستند افرادی که با انقلاب اسلامی قرابت داشته و همچنان دل در گرو  نظام و کشور دارند، بنابراین نمی‌توان همه آنها را با یک دیدگاه سنجید.

رضوانی افزود: معتقدم که در هر جریان سیاسی مادامی که ارتباط و تعلق خاطر به انقلاب دارند می‌توانند با نهادهای انقلابی هماهنگ باشند، اما افرادی که تکلیف خود را با این مساله مشخص نکنند که انقلاب اسلامی را قبول دارند یا خیر به تدریج از صحنه  سیاسی کشور حذف خواهند شد.

عضو جبهه پایداری جریان اصلاحات را اینگونه تعریف کرد: جریانی که خودشان معترفند که تعریف درستی نداشته، چارچوب مشخصی ندارد و در سیاست داخلی و خارجی و مسائل فرهنگی و اقتصادی حرفی برای گفتن ندارد چه فرقی می‌کند که چه فردی می‌تواند رهبر آن باشد، زیرا زمانی که مانیفست مشخصی ندارد رهبری هم در آن جریان معنایی در پی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: البته خودشان هم معتقدند که رئیس دولت اصلاحات از جهاتی ضعیف است و حتی زمانی که در قدرت بود خودشان نامش را شاه سلطان حسین صفوی گذاشته بودند؛ بنابراین هم چارچوب ها مشخص نیست و هم تعریف درستی ندارد، پس معنی ندارد که چه کسی آن را رهبری کند یا نکند.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: امیدواریم که برای همه روشن شده باشد که تنها نسخه نجات بخش کشور ما انقلاب اسلامی است که برگرفته از موازین اسلام و حرکت در چارچوب های اسلام است.

این نماینده مجلس گفت: سید محمد خاتمی در زمانی که همه چیز در دستش بود اقدام درستی انجام نداد، حالا چطور می‌خواهد دولت در سایه تشکیل دهد. باید به صراحت مواضع خود را روشن کند و اینگونه نباشد که با شعارهای مردم فریبانه ماهیت مواضع خود را کتمان کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Ireland
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
جریان اصلاحات شق القمرشون بکند چکار مهمی تو سی سال اخیر انجام دادند .یه عده سیاست باز و جنجال سازن که عده‌ای دیگر کارشون پیش ببرند
آخرین اخبار