محمدرضا ساکت گفت: برخی از باشگاه‌ها شایعاتی راجع‌ به سقف قرارداد‌های سپاهان طرح می‌کنند که صحت ندارد .

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در حاشیه مراسم رونمایی از سپاهان در فصل آینده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص فصل نقل‌وانتقالات و فعالیت سپاهان گفت: براساس نیاز‌های کارفنی و برنامه‌ریزی‌هایی که در هیئت‌مدیره انجام شد به‌دور از هیجانات و جوی که در فضا‌های نقل‌وانتقالاتی به‌وجود می‌آید سعی کردیم ضمن حفظ شاکله تیم، با جذب بازیکنان باکیفیت به تقویت تیم بپردازیم.

او افزود: سپاهان برای اولین‌بار دو پرونده نقل‌وانتقالاتی را با سازمان‌دهی‌های مدیریتی بدون پرداخت وجه انجام داد که این اقدام به اقتصاد باشگاه کمک بسزایی کرد.

مدیرعامل سپاهان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: تیم در حال آماده‌سازی‌ست تا با ایجاد هارمونی و شرایط کافی در مسابقات داخلی و آسیایی حضور موفق و قدرتمندی داشته باشیم؛ همچنین برای تمامی نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم و احترام قائل هستم.

ساکت با اشاره به اینکه سپاهان بدون سر و صدا در نقل‌وانتقالات به فعالیت پرداخت اذعان کرد: یک سبک رفتاری خاصی از سال گذشته به تیم اضافه کرده‌ایم، باتوجه به دیدگاه هیئت‌مدیره و سرمربی تیم تلاشمان این بوده و هست که از حاشیه‌ها دور باشیم، سعی کردیم به خودمون بپردازیم و به‌دنبال چنگ زدن در صورت دیگر تیم‌ها نباشیم؛ هرچند در برخی مواقع نسبت به سپاهان رفتار‌های ناشایستی ایجاد شد، اما سکوت کردیم یا از طریق مراجع قانونی اقدام کردیم چرا که اعتقاد داریم فوتبال برای لذت مردم است و نباید آن‌ها را به‌سوی جنجال‌ها هدایت کنیم.

او ادامه داد: در نقل‌وانتقالات هم علی‌رغم شایعه‌سازی‌ها تلاش کردیم به‌دور از حاشیه‌ها کارمان را انجام دهیم و در یک فضای آرام حداقل نفرات خوبی را که مدنظر داشتیم به جمع تیم شایسته‌مان اضافه کردیم.

مدیرعامل سپاهان درخصوص جذب ستاره‌های نقل‌وانتقالاتی و خرید‌های بزرگ گفت: بازیکنان بدون قراردادی که در بازار نقل‌وانتقالات وجود داشتند را پس از انجام مذاکرات و با حداقل گردش‌مالی و استفاده از دیگر روش‌های نوین جذب کردیم.

ساکت در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان سقف قرارداد سازمان‌لیگ را درخصوص خرید بازیکنان رعایت کرده اینگونه پاسخ داد: بازیکنی که به سپاهان می‌پیوندد مسائل مالی برایش مطرح نیست، ارقام در درجه دوم اولویت آن‌هاست. در سپاهان ساختارمندی و احترامی که برای بازیکنان قائل می‌شویم و ثباتی که در باشگاه وجود دارد بازیکنان را برای پیوستن به سپاهان متقاعد می‌کند، زیرا احترام برای آن‌ها در اولویت قرار دارد.

او در پایان درباره شایعات مطرح‌شده درخصوص رقم قرارداد‌های بازیکنان سپاهان گفت: حرف‌های پوچی که بعضا افراد می‌زنند درست نیست، همیشه برخی از باشگاه‌ها این شایعات را راجع‌به سقف قرارداد‌ها مطرح می‌کنند، اما ما هیچ‌گاه درخصوص دیگر تیم‌ها صحبت نکردیم که از چه رانت‌ها و چه امکاناتی استفاده می‌کنند، ما با هیچکس اتهام نمی‌زنیم هرچند ممکن است اطلاعات و اسنادی هم در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار