رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: کادر درمان این شهرستان موفق به تزریق ۶ هزار دز واکسن در یک روز کاری شدند.

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با افزایش پایگاه‌های تجمیعی و همچنین اضافه شدن ساعت فعالیت مراکز واکسیناسیون به بالای ۶ هزار دز در یک روز دست یافتیم و تلاش می‌کنیم با همکاری و مشارکت شهروندان این روند را ادامه دهیم.

امینی با اشاره به شتاب گرفتن طرح واکسیناسیون سراسری در این شهرستان، افزود: هم اکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر از افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در این شهرستان که شامل ۶۰ درصد جامعه هدف این شهرستان را تشکیل می‌دهند حداقل یک دز واکسن دریافت کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۴ هزار نفر تاکنون در مهاباد دز دوم خود را نیز دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: روزانه نوبت دز دوم واکسن بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان می‌رسد که از شهروندان درخواست داریم نسبت به دریافت دز نهایی خود اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد اذعان کرد: هم اکنون هشت پایگاه تجمیعی در این شهرستان فعالیت دارد که شامل سه پایگاه تجمیعی در جنوب شهرستان و ۲ پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی در شمال شهرستان و ۲ پایگاه تجمیعی نیز در شهر‌های "خلیفان" و "گوگ تپه" است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.