سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: با مدیریت مصرف انرژی می‌توان، انتقال گاز را به صورت مستمر داشت و زمستان آرام و گرمی را تجربه کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  جهانبخش سلیمیان سرپرست شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری بر مدیریت مصرف انرژی گاز تأکید و تصریح کرد: با مدیریت مصرف انرژی می‌توان در ۶ ماه دوم سال، انتقال گاز را به صورت پایدار و مستمر داشت و زمستان آرام و گرمی را تجربه کرد.

او با بیان اینکه همزمان با گام دوم انقلاب، برنامه شرکت گاز چهارمحال و بختیاری همراه با ثروت آفرینی و دل گرمی برای مردم استان خواهد بودافزود: با گازرسانی به صنایع استان سرمایه گزار واقعی در چهارمحال و بختیاری جذب می‌شود.

سلیمیان از آمادگی کامل شرکت گاز استان برای گازرسانی پایدار در فصل سرما خبر داد و گفت: از برنامه‌های شرکت گاز استان در آستانه فصل سرد، به روز رسانی شبکه‌های گاز، تقویت شبکه‌های گاز رسانی، اجرای طرح مقاوم سازی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز استان است.


بیشتر بخوانید


او گفت:تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، پایش و کنترل مصرف گاز سازمان‌ها و ادارات در ماه‌های آتی، اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه‌ی منازل مشترکان، صحت سنجی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار