مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷۰ هزار و ۱۴۳ هزار تن کالای اساسی در ۶ ماهه نخست امسال توسط ناوگان باری از بندر چابهار به سایر نقاط حمل شده است.

 جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گندم، برنج، ذرت، جو و شکر عمده کالا‌های حمل شده این مدت را در جنوب استان تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالا‌های اساسی در جنوب این استان اعمال نشده و نخواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان حمل کالا‌های اساسی را از اولویت اصلی این اداره کل ذکر کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تعداد ورودی و خروجی کامیون‌های حامل کالا‌های اساسی به پایانه بار چابهار در ۶ ماهه نخست امسال  به ترتیب ۳۸ هزار و ۴۴۵ دستگاه و ۴۶ هزار و ۵۶۱ دستگاه کامیون بوده است.

قادری در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی و تسهیل زنجیره کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار