در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان از زندان جیرفت، رضایت اولیای دم برای ۷ مددجوی این زندان اخذ شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در جریان سفر سه روزه به جنوب استان کرمان و بازدید از زندان جیرفت، با تهمیدات دادستان این شهرستان و مجموعه زندان ۵۳ نفر از مددجویان آزادی خود را به دست آوردند.

او همچنین از اخذ رضایت اولیای دم برای ۷ مددجو و رهایی آن‌ها از قصاص خبر داد و افزود: طی امسال، ۷۴ جلسه صلح و سازش و ۲۳ جلسه در مورد رضایت اولیای دم از قصاص در شهرستان جیرفت برگزار شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: در جریان بازدید از زندان شهرستان جیرفت به هر یک از مددجویان حاضر در بند‌های بسته این زندان مبلغ ۱۵۰ هزار تومان برای خرید از فروشگاه اهدا شد.

موحد بیان کرد: ۷۰۰ بسته‌معیشتی به منظور توزیع در بین خانواده مددجویان نیازمند این شهرستان آماده و توزیع شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه زندان یکی از ابزار‌های حاکمیتی برای برخورد با مجرمان جرایم خطرناک است که امنیت و آرامش مردم و جامعه را دچار اخلال می‌کنند، گفت: باید درباره جرائم مهمی که امنیت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازد و با نهایت سختی و شدت عمل برخورد شود.

 موحد بر دسته بندی مددجویان زندان‌ها و تدوین نقشه جرائم آن‌ها نیز تاکید کرد و افزود: با رده بندی جرائم آن‌ها می‌توان برنامه ریزی‌های دقیق را برای اصلاح و تربیت این مددجویان انجام داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار