با اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از شروع ماه محرم تاکنون، بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان اصفهان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم طبخ و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان با اعتباری بیش از ۷۲ میلیارد تومان توزیع شده است.

او با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی با همت و مشارکت حامیان، نیکوکاران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری انجام شده است، ادامه داد: بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در ۲۲۹ آشپزخانه در سراسر استان طبخ و با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان به مددجویان اهدا شد.

زارع افزود: در سراسر استان با مشارکت سپاه صاحب الزمان (عج)، گروه‌های جهادی و داوطلب به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۱۰۰ بسته معیشتی در مجموع با ارزشی بالغ بر ۷۴ میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری سپاه در خدمت رسانی به محرومان و مددجویان این نهاد، بیان داشت: امیدواریم با مشارکت سپاه صاحب الزمان (عج) در حرکتی جهادی و انقلابی در رسیدگی و رفع مشکلات نیازمندان، گام‌های موثری برداریم و در کنار تامین معیشت، به خودکفایی هر چه بیشتر مددجویان دست یابیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.