مدیر زندان مرکزی شیراز گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان خانواده زندانیان شیراز در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله رضایی دانا، مدیر زندان مرکزی شیراز در جمع مشاوران حقوقی طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در زندان مرکزی شیراز گفت: حضور مشاوران و گروه‌های جهادی در زندان‌ها برای رفع مشکلات زندانیان قابل قدردانی است و نقش سازنده در حل معضلات و مشکلات زندانیان و تحقق اهداف عالیه سازمان زندان‌ها برای اصلاح و تربیت دارد.

او افزود: تعامل مطلوب با ارگان‌ها و گروه‌های جهادی موجب استفاده از خدمات حقوقی و درمانی رایگان به زندانیان نیازمند و بی بضاعت شده است.

این مسئول اضافه کرد: این گروه‌های جهادی به صورت مستمر و فصلی در زندان به همکاری می‌پردازند و مشکلات حقوقی و سلامت آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌دهند.

رضایی دانا تاکید کرد: با حمایت مادی و معنوی از زندانیان و خانواده‌های نیازمند آن‌ها با همکاری خیران و سایر نهاد‌های مرتبط، طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در میان خانواده زندانیان در حال اجرا است و با کمک خیران و گروه‌های جهادی علاوه بر حل مشکلات حقوقی و درمانی، کمک‌های مومنانه در اختیار خانواده‌های زندانیان نیازمند قرار می‌گیرد.

در این بازدید مدیر زندان مرکزی شیراز همراه با حقوقدانان به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و پرسش‌های زندانیان بود و مشاوران حقوقی طرح «هر مسجد یک حقوقدان» و دندانپزشکان جهادی برای ارائه مشاوره حقوقی و خدمات دندانپزشکی رایگان به زندانیان زندان مرکزی شیراز و اندرزگاه «نسوان» در این زندان حضور یافتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.