داود گلی گفت: به استناد تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، فعالیت مدارس شهرستان‌های چابهار، کنارک، دشتیاری، زرآباد، راسک و حوضه سیستان در روز شنبه دهم مهرماه به صورت غیر حضوری و از درگاه مجازی استمرار خواهد یافت.

داود گلی  مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی وقوع طوفان حاره‌ای و شرایط سخت جوی پیش آمده، فعالیت کلاس‌های درس و مدارس شهرستان‌های یاد شده به استناد تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری در روز شنبه دهم مهر ماه به صورت غیر حضوری و از درگاه مجازی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: همه ادارات در این شهرستان‌ها و مناطق به صورت آماده باش در آمده و ضرورت دارد با بهره گیری از ظرفیت‌ها و بستر‌های مختلف و اتخاذ تدابیر به موقع در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی اقدام لازم به عمل آید.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با تاکید بر پرهیز از ایجاد شائبه و عدم توجه به شایعات احتمالی، بیان داشت: هر گونه تغییر در فعالیت‌های آموزشی مدارس در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان از طریق پورتال و کانال‌های ارتباطی این اداره کل به همکاران، دانش آموزان و اولیای عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.