فرماندار شهرستان آوج از آسفالت ۷۵ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان طی دو ماه گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان به زیر آسفالت رفته و امیدواریم با مساعدت بنیاد و پیگیری فرمانداری و بخشداری‌های تابعه این رقم تا پایان امسال به ۱۰۰ هزار متر افزایش یابد.

علیرضایی در دیدار جمالی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلام شهرستان در سخنانی بیان داشت: شهرستان آوج یک شهرستان روستایی، پراکنده و وسیع می‌باشد که در بخش اعظم این روستا‌ها با یک مهاجرت معکوس مواجه هستیم و ضروری است که بنیاد مسکن به موازات این پویایی اقتصادی و موج جدید جمعیتی در مناطق روستایی فعالیت خود را بیشتر کرده و به درخواست‌های جدید پاسخی سریع و درخور داشته باشد.

فرماندار آوج در این دیدار بر پیگیری و جذب تسهیلات مسکن و لزوم همکاری بانک‌های عامل، تسریع در روند اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستا‌های باقی مانده و اولویت دار امسال، واگذاری اراضی مجاور برخی از روستا‌ها با قیمت مناسب به متقاضیان، بازنگری در طرح هادی و الحاق روستاها، تهیه طرح و اجرای طرح هادی در روستا‌های فاقد دهیاری و... تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار