تیم ملی تنیس نوجوانان دختر ایران با پیروزی مقابل لبنان عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات تنیس تیمی زیر ١٢ سال غرب آسیا در اردن، تیم ملی تنیس دختران نوجوان ایران با غلبه بر لبنان، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد. پیش از این صعود دختران ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان قطعی شده بود.

در دیدار انفرادی اول، فردخت علیمی مقابل کایا چکیبان در ۲ ست با نتایج مشابه  ۶ بر یک پیروز شد. در دیدار انفرادی دوم نیز صبا خیرمنش ٢ بر یک کارمن ماریا آذر را شکست داد.

با این ۲ پیروزی، برد ایران مقابل لبنان قطعی شد و تیم ملی دختران نوجوانان کشورمان عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

تیم ملی تنیس پسران ایران هم با پیروزی ٢ بر یک برابر اردن، صعود خود به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان قطعی را کرد. پسران ایران در صورت پیروزی مقابل لبنان فردا، عنوان قهرمانی این مسابقات  را بدست خواهند آورد.

در مسابقه بین تیم‌های ملی تنیس نوجوانان ایران و اردن در دیدار انفرادی اول، سروش معدنیان مقابل تالا شاتارا به پیروزی ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ دست یافت. در دیدار انفرادی دوم نیز کیارش صادقی مقابل امیر جابر ۲ بر صفر و با نتایج مشابه ۶ بر ۲ شکست خورد و سرنوشت بازی ایران پس از تساوی یک - یک به بازی ۲ نفره رسید که تیم ۲ نفره کیارش صادقی و فربد ایمانی موفق به پیروزی مقابل تیم ۲ نفره‌  اردن در ۲ ست و با نتایج ۷ بر ۵ و ۶ بر ۴ شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، فدراسیون تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار