رستمی گفت: مسئولان و دولت جدید که آستین خدمت‌گزاری به مردم را بالا برده‌اند، با تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به این که سفرهای رییس‌جمهوری به استان‌های مختلف نشانه دلسوزی نسبت به مردم می باشد، اظهار داشت: انتظار داریم دولت و مسئولان، وعده‌های خود در زمینه خدمت به مردم و رفع مشکلات را از قالب شعار بیرون آورده و عملی کنند.

رستمی با بیان اینکه کسانی هستند که توانایی خرید مایحتاج اولیه خود را ندارند، اضافه کرد: مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد، چشم انتظار مسئولان هستند و قطعا دولتمردان در سایه خدمت به آنان، بزرگ و شایسته خواهند بود.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری، مردم را شایسته خدمت و بهره‌مندی از آرامش و آسایش دانست و یادآور شد: امیدواریم مسئولان و دولتمردان خالصانه برای خدمت به ملت ایران به ویژه مردم کردستان که همیشه وطن دوست بوده‌اند، قدم بردارند.

او در ادامه ضمن تبریک هفته آتش‌نشانی به شاغلان این حوزه، گفت: آتش‌نشانان نماد ایثار، فداکاری و نجات انسان‌های گرفتار در دنیای امروز هستند و آتش‌نشانی شغل نیست بلکه عشق و ایثار و محبت است و فعالان این عرصه، شایسته تقدیر هستند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: ایمان، اخلاص، صبوری، اخلاق مداری، روحیه شهادت طلبی و وحدت، باعث پیروزی ایران اسلامی در برابر رژیم بعث و ۳۷ کشور حامی صدام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.