آیت‌الله ناصری گفت: برنامه‌ریزی‌های استاندار جدید باید به دور از مسائل حاشیه‌ای باشد و توجه ویژه ای به بررسی و حل مشکلات بخش تولید و صنعت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد به معرفی استاندار جدید یزد اشاره کرد و گفت: امیدواریم که مدیران جدید استانداری موفق باشند و کار‌های عقب مانده را به صورت جدی دنبال کنند و به پیش ببرند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: باید مسئولان جدید با دوری از حواشی و برطرف کردن مشکلاتی که پیش‌روی توسعه استان وجود دارد، کار‌های بزرگی برای پیشرفت استان انجام دهند.

ناصری یزدی افزود: یکی از مهمترین مباحثی که حتما باید به آن توجه صورت گیرد این است که به هیچ عنوان مدیران جدید نباید برنامه‌ریزی خود را بر اساس حواشی انجام دهند و در این حوزه توجه جدی به طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی اصولی و اساسی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: توجه به رفع مشکلات صنعت، ایجاد اشتغال و تقویت تولید و رسیدگی به مشکلات این حوزه‌ها مسائلی است که حتما باید در سال‌های پیش رو مورد توجه قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه توجه به استفاده از نیرو‌های توانمند، متعهد، متدین و وفادار به انقلاب باید در دستور کار استاندار جدید باشد ادامه داد: نیرو‌هایی که در مناصب مختلف الان مشغول به فعالیت هستند و کار آن ها خوب است و متعهدانه به کارشان می‌پردازد همچنان مورد استفاده قرار گیرند.

امام جمعه یزد اظهار امیدواری کرد که همه ما برای رضای خدا و خدمت به بندگان خدا، در مقابل زحمات شهدا، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، تمام تلاش خود را به کار گیریم و بتوانیم موفق باشیم.

او با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری پایان ماه صفر اظهار داشت: مجالس عزاداری برگزار می‌شود و امیدواریم که این مجالس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هرچه بیشتر برگزار شود و همه بتوانند از فیوضات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید