رئیس فوریت های پیش بیمارستانی آبادان از زایمان زود هنگام یک مادر باردار در خانه با کمک فوریت های پزشکی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید نادر نقیبی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: تیم امدادی پایگاه ۶۰۳۳ اورژانس ۱۱۵ کوی ذوالفقاری آبادان در کمترین زمان ممکن خود را بر بالین مادر باردار در روستای سید حسن حکیم می‌رسانند و پس مشاهده علائم زایمان زودهنگام در او، بستر را برای زایمان در منزل فراهم می‌کنند.

او افزود: با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت‌های پزشکی و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد دیسپچ، مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت آمیز فرزند خود را درخانه به دنیا آورد.

نقیبی ادامه داد: مادر و فرزند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط فوریت‌های پزشکی، با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان بهشتی منتقل شده و با حال عمومی کاملا مطلوب تحویل زایشگاه شدند.

او کارشناسان فوریت‌های پزشکی در این ماموریت موفق را علی ملکی و عزیز سلمان زاده از پایگاه اورژانس ۶۰۳۳ ذوالفقاری اعلام کرد

رئیس فوریت‌های پیش بیمارستانی در خصوص اطلاع از نیاز به کمک این مادر باردار گفت: با دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار در روز جمعه ۹ مهرماه ساعت ۳ بامداد، بلافاصله مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ یک دستگاه آمبولانس را به محل فوریت اعزام کرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.