بیش از ۱۰۰ بسیجی در موکب شهدای صنعت نفت مرز شلمچه به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، در موکب مرکزی شهدای صنعت نفت مرز شلمچه که بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان عضو حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و پایگاه‌های بسیج این شرکت‌ها حضور دارند به زائران از نظر پذیرایی و جابجایی خدمات دهی می‌کنند و قرار است تا پایان ورود زائران به کشور خدمات دهی به آن‌ها را ادامه دهند.

این موکب به دستور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با همیاری شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز اروندان و ملی حفاری در نقطه صفر مرزی ایران و عراق در شلمچه ایجاد شده است.

خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با ارتباط مسقیم با ستاد اربعین صنعت نفت در شلمچه بر ارائه خدمات مطلوب به زائران تاکید کرد و گفت: همه شرکت‌های تابع صنعت نفت با انسجام، هم افزایی، وحدت رویه و متناسب با ظرفیت‌ها آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: موکب شهدای صنعت نفت در مرز شلمچه تاکنون بیست دستگاه اتوبوس و خودرو‌های سبک، آمبولانس و کادر پزشکی را برای زائران اختصاص داده است و افزون بر آن ۴۳ هزار پرس صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، ۲۵ هزار بطری آب و دیگر اقلام مورد نیاز بین زائران توزیع کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و نماینده او عصر روز چهارشنبه ۷ مهردر بازدید از منطقه نیاز‌های ضروری برای رفاه حال زائران را بررسی کرده بودند.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان نیز در بازدید از مرز شلمچه از خدمت رسانی خادمان این موکب به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

روز گذشته جمعی از خادمان موکب مرکزی شهدای صنعت نفت با حضور در یادمان شلمچه، با شهدای این منطقه تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.