رئیس شورای شهر بوشهر از شهرداری خواست برنامه طرح جامع گردشگری بوشهر و اموال غیر منقول خود را تا آذر به شورا ارائه دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست اعضای شورا و مدیران شهرداری با هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوب شهر بوشهر در حوزه گردشگری و احتمال اینکه در نوروز آینده با حضور فراوان مسافر مواجه باشیم شهرداری طرح گردشگری خود را تا آذر به شورا اعلام کند.

او افزود: در برنامه‌های انتخاباتی خود وعده‌هایی دادیم که شهروندان انتظار تحقق آن را دارند اما درآمد‌های شهرداری جوابگو نیست و باید به سمت ایجاد درآمد‌های پایدار و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری برویم.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان وام با سود ۱۸ درصد دیده شده که با توجه به تجربه تلخ پایانه مسافربری، به عنوان یک عضو شورا با گرفتن این وام مخالفم، همچنین با ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان پرونده حقوقی مواجه هستیم که باید راهکاری برای آن‌ها اندیشیده شود.

پورکبگانی گفت: شهرداری نزدیک به دوهزار میلیارد تومان اموال غیر منقول دارد که ظرفیت خوبی برای توسعه شهر است و حضور در بازار سرمایه می‌تواند یکی از راه‌های ایجاد درآمد پایدار باشد.


بیشتر بخوانید


او  بیان کرد: از شهرداری درخواست داریم برنامه اجرایی خود برای استفاده از ظرفیت اموال غیر منقول را هم تا آذر به شورا اعلام کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.