حجت الاسلام محامی بر لزوم اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های چشم پزشکی این شهر برای مردم تاکید کرد و گفت: این استان همواره با محرومیت‌هایی روبرو بوده که حالا وجود چنین امکانات و منابع انسانی برای مردم امیدآفرین خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در حاشیه بازدید از بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان اظهارداشت: وجود امکانات و تجهیزات مدرن چشم پزشکی آن هم در منطقه محروم این استان مایه خوشحالی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گسترش و توسعه چشم پزشکی و تبدیل سیستان و بلوچستان به قطب چشم پزشکی منطقه را خواستار شد و بیان کرد: حضور بیماران از سایر مناطق کشور، استفاده از موقعیت مرز و پذیرش بیماران از کشورهای همسایه و همچنین دعوت از بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در این عرصه عامل رشد و توسعه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پاسخگویی به برخی شبهات و ذهنیت‌های منفی مهم است و مسوولان باید به بیان دستاوردهای همه عرصه بهداشت و درمان بپردازند.

دکترحسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدیدگفت: رشد و توسعه علوم پزشکی در سیستان‌وبلوچستان منحصر به حوزه چشم نبوده و امروزه این استان در عرصه‌های مختلف پزشکی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار