سیاستمدار هندی که در حال پاسخ به ابراز احساسات طرفدارانش بود ناگهان از روی استیج سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط سیاستمدار هندوستانی از روی استیج محل برپایی یک گردهمایی را به تصویر می‌کشد. «جاگدیش جیاسوال» رهبر حزب BJP یا حزب بهاراتیا جاناتا، یک حزب سیاسی ملی گرا در هند در حال صحبت و پاسخ به احساسات طرفدارانش بود که ناگهان از بالای استیج به پایین سقوط کرد. این اتفاق در منطقه چاینپور واقع در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو جیاسوال به همراه تعدادی از اعضای این حزب روی استیج و در حال صحبت و تهییج هوارادانش دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که او میکروفون را در دست دارد روی استیج چند قدم به جلو حرکت کرده و ناگهان به پایین سقوط می‌کند. در لحظه وقوع حادثه او در حال گفتن جمله‌ای در حمایت از «شیوراج سینگ» دیگر هم حزبی خود و پاسخ به ابراز احساسات طرفدارانش بود.


بیشتر بخوانید


پس از این اتفاق یکی از محافظان وی بلافاصله وارد عمل شده و او را به بالای استیج هدایت می‌کند. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت که در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
خبر مهمی بود. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
برو خبرهای مهم رو دنبال کن...وقتت رو هدر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
زیادی جو گیر شده بود برگشت به تنظیمات کارخانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
مجری افتاد نه سیاستندار میکروفن دستش بود